No alotetaan helpoimmasta, mä kuuntelen atm jpoppia. Mut tää on ainostaan sen takia et japanilaiset, korealaiset ja kiinalaiset on aivan tajuttoman hot. Tai siis niiden hiukset, tyyli, mä vaan satun rakastamaan. Joo ja sit oon innostunu rammsteinista, ja kuuntelen stratovariusta. Ja sit sokerina pohjalla tanssin miley cyruksen tahdissa. Joojoo, tiiän mulla ei oo musiikkimakua. Surullista ku en oo ees mtn viite/tukiryhmää. Mut ehkä mä opin elämään tän asian kanssa. Ja viulunsoittoo on ihana kuunnella livenä btw.

Ostin cybershopista korsetin, rakastuin täysin tohon vaatekappaleeseen. Nyt haluun tiukemman, kovemman, pienemmän kosetin. Sellasen joka oikeesti tuntuu. Mut tuo nykyinenki saa kyl sydämmen läpättämään silleen kivasti.

Sitten niitä koirajuttuja, ilmotin itteni vähän päälle viikon päähän tokokisoihin että moro : DD Toivon ja rukoilen ykköstä, toi koira on ihan ok vireessä ja osaa ne liikkeet. Mä en kestä jos sille osuu päivä - en aio tehdä yhtään mitään. sillon just. Ja sit minervan kanssa ens syksynä/keväällä kokeilemaan BH:ta. Oh yes, juuri näin. Oon taas saanu jostain intoa treenaamiseen, ja koulu luonnollisesti perseellään. Paitti et sain sen M maantiedosta, jeejee. Mut äikänkurssi menee hylättynä ja sitä rataa. Kaks viikkoo ja mul on kesäloma, aikaa ittelleni, animelle, nukkumiselle, juoksemiselle, sille tärkeimmälle ihmiselle, kavereille, juoksemiselle, elämälle.

Ja muuten ihanaa ku osaan rakastaa, tai oon oppinu tuntemaan tunteen :3 se saa onnelliseks. antaa energiaa, ja on jo niin osa mua itteeni etten osais elää ilman sitä.